Rynek pęka w szwach od firm, które proponują różnych rozmiarów i litraży zbiorniki do diesla.Producenci przekrzykują się w promocjach, by przyciągnąć klienta najniższą ceną. Jest to najłatwiejszy ze sposobów, ale bardzo ryzykowny dla nas klientów.
Zbiornik do diesla, zgodnie z rozporządzeniami unijnymi, musi posiadać dwa płaszcze z certyfikowanego materiału o określonej grubości ścianek. Niezbędne jest też wyposażenie, takie jak: pompa, czujniki wycieku i poziomu paliwa, pistolety i inne drobiazgi. Na pierwszy rzut oka wszystkie zbiorniki są do siebie podobne. Projektanci próbują wprawdzie wymyślać nowe linie karoserii, ale na koniec i tak technologia oraz rozmiar zbiornika sprowadza ich do podobnych kształtów i funkcjonalności.
Warto tutaj wspomnieć o gwarancji, która również jest taka sama dla wszystkich producentów: 10 lat na zbiornik i 24 miesiące na komponenty w nim zamontowane. Bardzo atrakcyjna oferta dla klienta powinna się wiązać ze stworzeniem solidnego zaplecza posprzedażowego dla klienta, niezbędnego do obsługi awarii, które zapewne się zdarzają, szczególnie podczas tak długiej gwarancji udzielanej przez producentów.
Dlatego tajemniczy klient firmy Fortis postanowił zatelefonować do każdego z producentów zbiorników z problemem awarii zbiornika. Rekordzista przełączał naszego biednego klienta 8 razy! Tylko dwie firmy na rynku okazały się przygotowane na profesjonalną obsługę klienta, co w praktyce oznaczało szybkie przyjęcie zgłoszenia, zarejestrowanie go i kontakt serwisu w 48 godzin od przyjęcia zgłoszenia. Okazało się również, iż część producentów nie posiada własnego serwisu, a usługa świadczona jest przez firmy zewnętrzne, co w praktyce znacznie wydłużało czas reakcji na potrzebę usunięcia usterki.
Firma Fortis widząc istniejący problem na polskim rynku, rozwija się i inwestuje w struktury spółki, by oprócz profesjonalnej sprzedaży i edukacji klientów, świadczyć wszelkiego rodzaju usługi, które zapewniają bezproblemowe korzystanie ze zbiornika. Krzewimy ideę przejrzystości i wspierania naszych odbiorców, bo chcemy by klient, który kupi od nas zbiornik czuł się pewnie od początku do samego końca.
Drogi Kliencie! Od zarania dziejów wiemy, że niska cena wiąże się zazwyczaj z problemami. W przypadku zbiornika, który kupujesz na 10 lat albo i więcej, sprawdź dokładnie firmę, jej zaplecze, usługi i jak długo jest na rynku. Pamiętaj, że sprawnie działający serwis to klucz do Twojego świętego spokoju, a oszczędności przy zakupie osiągniesz dzięki bezawaryjnej obsłudze swojej prywatnej stacji tankowania. Nie sztuką jest sprzedać zbiornik za najniższą cenę na rynku! Sztuką jest być producentem godnym zaufania, który stanie na wysokości zadania, gdy będziesz miał problemy eksploatacyjne.