Ogólne Warunki Gwarancji
Producent – Fortis Technology Rydzińska Sp. K. Rydzińska Sp. K. z siedzibą w Niepruszewie (ul. Świerkowa 19, 64-320 Niepruszewo) KRS: 0000403554, NIP: 7811875724, udziela gwarancji: Warunki gwarancji dla dostarczonego towaru zostały określone w karcie gwarancyjnej dostarczonej z produktem. Ogólne Warunki Gwarancji nie wykluczają jakichkolwiek zapisów w karcie gwarancyjnej – jest ona dokumentem nadrzędnym.
Warunki gwarancji zbiorników Firmy Fortis Technology Rydzińska Sp. K.:
- W przypadku awarii należy skontaktować się z Działem Serwisowym Fortis Technology Rydzińska Sp. K. pod nr tel. (0-61) 820 94 29, kom. 512 520 770
- Zgłoszenia należy przesyłać pisemnie pod nr fax (0-61) 823 27 94, poprzez formularz zgłoszenia awarii na stronie www.fortistechnology.pl lub adres email: serwis@fortistechnology.pl korzystając z wzoru zgłoszenia usterki zbiornika dołączonego do instrukcji obsługi lub znajdującego się na stronie www.fortistechnology.pl
- Usterki ujawnione w okresie gwarancyjnym zostaną usunięte w terminie do 14 dni roboczych od daty pisemnego, kompletnego zgłoszenia zawierającego:
- Dane osoby bądź przedsiębiorstwa na którą został zakupiony zbiornik;
- Dokładną lokalizację zbiornika;
- Datę i miejsce zakupu zbiornika poświadczoną dokumentem sprzedaży.
- Numer seryjny zbiornika;
- Dane kontaktowe.
- Zgłaszający usterkę powinien zapoznać się z Kartą gwarancyjną produktu, w przypadku jej braku z Ogólnymi Warunkami Gwarancji. Wysłanie zgłoszenia jest traktowane jako akceptacja warunków świadczenia usług przez serwis.
- Gwarantowany czas reakcji na przesłane zgłoszenie wynosi 48 godzin (w dni robocze).
- Usunięcie usterki odbywa się w formie zależnej od rodzaju zgłoszenia. Producent zastrzega sobie prawo do możliwości usunięcia usterek i wad poprzez:
- Zdalne usunięcie usterki.
- Odesłanie uszkodzonego zbiornika do siedziby firmy, jego naprawa i zwrot po naprawie.
- Odesłanie uszkodzonej części do siedziby firmy, jej naprawa i zwrot po naprawie.
- Wysłanie do klienta sprawnej części, a po wyminie odesłanie wadliwej.
- Wizyta serwisu Fortis Technology Rydzińska Sp. K.
- Wyboru dokonuje producent w porozumieniu z klientem.
- Usunięcie usterki kończy się wypisaniem protokołu z wykonanych prac, zawierającej zakres prac przeprowadzonych przez serwis, datę wykonania prac oraz podpis serwisanta.
- Czas trwania gwarancji została określona w Załączniku 2 – Standardowa długość gwarancji dla produktów Fortis Technology Rydzińska Sp. K..
- Firma Fortis Technology Rydzińska Sp. K. zastrzega sobie prawo do korzystania z serwisów zewnętrznych.
- W skrajnych przypadkach, jeśli wymaga tego sytuacja, serwis firmy Fortis Technology Rydzińska Sp. K. może nakazać użytkownikowi zaprzestania z korzystania ze zbiornika do momentu usunięcia usterki przez serwis Fortis Technology Rydzińska Sp. K..
- Użytkownik jest zobowiązany do kontrolowania stanu technicznego zbiorników w czasie ich użytkowania
w tym do natychmiastowego zgłaszania serwisowi firmy Fortis Technology Rydzińska Sp. K. wszelkich usterek zaobserwowanych w czasie eksploatacji w celu uniknięcia dodatkowych uszkodzeń zbiornika. - W przypadku niedostosowania się użytkownika do nakazu zaprzestania korzystania ze zbiornika firma Fortis Technology Rydzińska Sp. K. nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku korzystania z uszkodzonego zbiornika.
- Dodatkowo po stronie użytkownika jest dbałość o rzeczy eksploatacyjne, w szczególności o stan filtrów, węży oraz pistoletów nalewowych określonych w Załączniku 3 – Zasady Eksploatacji i Konserwacji zbiorników firmy Fortis Technology Rydzińska Sp. K..
- W przypadku gdy usterka w okresie gwarancji wyniknęła z nieprawidłowego użytkowania, instalacji wyrobu, stosowania wyrobu niezgodnie z jego przeznaczeniem lub miała miejsce po upływie gwarancji, zgłaszający zostanie obciążony kosztami związanymi z usunięciem usterki lub/i wykonaniem serwisu. Do kosztów wykonania serwisu zalicza się dojazd serwisu do miejsca lokalizacji zbiornika, roboczogodziny pracy serwisanta lub serwisantów oraz cenę ewentualnych części. Koszt podstawowych stawek serwisowych został przedstawiony w Załączniku 4 – Koszty Usług Serwisowych
- Na życzenie Zgłaszającego, przed podjęciem działań serwisowych Serwis może przedstawić szacunkowe koszty usunięcia wady w przypadku stwierdzenia, że wada nie jest objęta gwarancją.
- Gwarancja nie obejmuje standardowej obsługi konserwacyjnej urządzeń takiej jak czyszczenie filtrów, wymiana baterii, kalibracja (regulacja dokładności) przepływomierzy. W przypadku stwierdzenia niezgodności wskazań przepływomierza, należy przeprowadzić kalibrację zgodnie z załączoną instrukcją. Gwarancja obowiązuje wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (terytorialny zasięg gwarancji).
- Nabywca traci uprawnienia z tytułu gwarancji w przypadku:
- uszkodzenia wynikłego na skutek niewłaściwej instalacji oraz obsługi;
- nieprawidłowego położenia zbiornika na gruncie niezgodnego z instrukcją obsługi i przepisami polskiego prawa;
- braku odpowiedniej konserwacji, uszkodzeń mechanicznych lub aktów wandalizmu,
- usterek powstałych w wyniku dokonywania napraw lub zmian konstrukcyjnych, we własnym zakresie.
- zmiany przeznaczenia wyrobu.
- W przypadku zaległości w płatnościach na rzeczy Fortis Technology Rydzińska Sp. K., Producent zastrzega sobie prawo do wstrzymania wszelkich działań serwisowych do czasu uregulowania płatności oraz anulowania gwarancji.
- Standardową gwarancję nie są objęte urządzenia eksploatacyjne podlegające naturalnemu zużyciu takie jak:
- filtry,
- węże,
- złączki,
- baterie,
- łopatki pompy,
- pistolety nalewowe,
- klawiatury terminali dostępowych.
- W przypadku w/w urządzeń/elementów producent udziela gwarancji rozruchowej, której długość wynosi 1 miesiąc od daty zakupu zbiornika.
- Klient w ciągu 5 dni roboczych od daty odbioru zbiornika powinien sprawdzić kompletność i w przypadku braków bądź usterek niezwłocznie zgłosić ten fakt do firmy Fortis Technology Rydzińska Sp. K. Po tym czasie nie będzie możliwe uzupełnienie brakujących elementów.
- Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
- Firma Fortis Technology Rydzińska Sp. K. nie odpowiada za szkody powstałe wskutek niewłaściwego oraz nie zgodnego z instrukcją obsługi użytkowania produktu.