Sprzedaż części zamiennych Szeroki wybór oryginalnych części zamiennych renomowanych producentów do zbiorników, pomp, dystrybutorów i innych akcesoriów

Długa obecność na rynku i bezpośrednia współpraca z dostawcami spowodowały, że posiadamy w ofercie wszystkie części do sprzedawanych przez nas zbiorników i osprzętu. Praktycznie każda jest dostępna na magazynie od ręki. Wszystkie oferowane części są nowe, oryginalne i pochodzą bezpośrednio od producenta (jesteśmy bezpośrednim dystrybutorem).

Sprzedaż części zamiennych

Posiadamy wszystkie części do zbiorników Fortis Tank, urządzeń firmy PIUSI i jako jedyni na rynku posiadamy części do terminali zarządzających GIR. Jeśli musimy sprowadzić część od producenta, czas oczekiwania ogranicza się do czasu wysyłki z Włoch lub Francji (przesyłka ekspresowa to 2 – 3 dni). Dysponujemy także zapasem części do dystrybutorów kilkuletnich, wycofanych już ze sprzedaży i nigdzie na rynku niedostępnych.

Zapewniamy profesjonalne doradztwo i pełną kompatybilność sprzedawanych części z posiadanymi przez Klientów urządzeniami.

Oferujemy największy na rynku wybór części i komponentów firmy PIUSI.

Faq- poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Pompa głośno pracuje
  • Sprawdzić czy mechaniczne zawory kulowe w zbiorniku są otwarte.
  • Sprawdzić bądź wymienić filtr główny w zbiorniku.
  • Sprawdzić i wyczyścić filtr siatkowy w zbiorniku.
  • Sprawdzić czy mechaniczne zawory kulowe w zbiorniku są otwarte.
  • W nielicznych przypadkach może nastąpić zapowietrzenie pistoletu, powodujące brak możliwości zassania paliwa przez pompę. W takim przypadku odkręcić pistolet i spróbować odpowietrzyć układ bez pistoletu.
  • Sprawdzić bądź wymienić filtr główny w zbiorniku.
Dystrybutor nie wydaje paliwa
Nie uruchamia się pompa:
  • Sprawdzić czy dystrybutor jest podłączony do prądu;
  • Sprawdzić czy przełącznik na pompie jest w pozycji włączonej;
  • Jeśli zbiornik wyposażony jest w systemy odcinające zasilanie pompy w przypadku niskiego poziomu paliwa w zbiorniku upewnić się że nie został osiągnięty minimalny stan.
  • Sprawdzić połączenia elektryczne w szczególności przewód zasilający dochodzący do pompy nie jest uszkodzony.
  • Skontaktować się z SERWISEM FORTIS
Uruchamia się pompa a paliwo nie leci:
  • Sprawdzić stan paliwa w zbiorniku;
  • Sprawdzić, czy waż ssący w zbiorniku leży na dnie, a nie znajduje się ponad powierzchnią paliwa.
  • Sprawdzić bądź wymienić filtr główny w zbiorniku.
  • Sprawdzić czy mechaniczne zawory kulowe w zbiorniku są otwarte.
  • Jeśli przed problemem nastąpiło zapowietrzenie układu zbiornika sprawdzić stan łopatek w pompie.
Pompa nie chce samoczynnie zassać paliwa
  • Sprawdzić czy mechaniczne zawory kulowe w zbiorniku są otwarte.
  • W nielicznych przypadkach może nastąpić zapowietrzenie pistoletu, powodujące brak możliwości zassania paliwa przez pompę. W takim przypadku odkręcić pistolet i spróbować odpowietrzyć układ bez pistoletu.
  • Sprawdzić bądź wymienić filtr główny w zbiorniku.
  • Sprawdzić czy mechaniczne zawory kulowe w zbiorniku są otwarte.
  • W nielicznych przypadkach może nastąpić zapowietrzenie pistoletu, powodujące brak możliwości zassania paliwa przez pompę. W takim przypadku odkręcić pistolet i spróbować odpowietrzyć układ bez pistoletu.
  • Sprawdzić bądź wymienić filtr główny w zbiorniku.
Dystrybutor wolno wydaje paliwo
  • Sprawdzić bądź wymienić filtr główny w zbiorniku. W przypadku wymiany filtra sprawdzić wydanie od razu po odpowietrzeniu układu zbiornika. W przypadku dużego zanieczyszczenia dużej ilości wody bądź wytrącenia się parafiny w paliwie filtry mogą zapychać się bardzo szybko (nawet po 500 l przetankowanego paliwa).
  • Wyczyścić filtr siatkowy: na wężu ssącym w zbiorniku.
  • Sprawdzić czy mechaniczne zawory kulowe są całkowicie otwarte (rączka zaworu ułożona wzdłuż osi.
  • Skontaktować się z SERWISEM FORTIS.
Na Apollo Smart wyświetla się błąd
E01:
  • Czy była zrobiona ponowna synchronizacja urządzenia? Jeśli nie to należy przeprowadzić synchronizację zgodnie z instrukcją Fortis (Pierwsze uruchomienie Apollo Smart) Jeśli tak to przenieść wyświetlacz bliżej zbiornika, nawet włożyć do skrzyni dystrybucyjnej i obserwować czy coś się zmienia; przeprowadzić synchronizację urządzenia. Filmik instruktażowy: https://www.youtube.com/watch?v=heDiQCtIqC8 .
E02:
  • Błąd zasięgu urządzeń. Czy była zrobiona ponowna synchronizacja urządzenia? Jeśli nie to należy przeprowadzić synchronizację zgodnie z instrukcją Fortis (Pierwsze uruchomienie Apollo Smart) Jeśli tak to przenieść wyświetlacz bliżej zbiornika, nawet włożyć do skrzyni dystrybucyjnej i obserwować czy coś się zmienia; przeprowadzić synchronizację urządzenia. Filmik instruktażowy: https://www.youtube.com/watch?v=heDiQCtIqC8 .
  • Jeśli dalej nie współpracuje: wymienić baterie w nadajniku (tzw. rakietce) pod górnym włazem do zbiornika oraz w wyświetlaczu pokazującym stan ilości paliwa. Nadajnik należy wykręcić ze zbiornika i odkręcić śrubki od spodu. W wyświetlaczu odkręcić 4 śrubki od tyłu. W obu elementach należy wymienić baterię CR2450 i zsynchronizować Apollo.
  • Jeśli powyższe zalecenia nie odnoszą spodziewanego skutku – skontaktować się z SERWISEM FORTIS.
E03:
  • Błąd komunikacji. Sprawdzić poprawność ustawień urządzenia zgodnie z instrukcją.
  • Czy była zrobiona ponowna synchronizacja urządzenia? Jeśli nie to należy przeprowadzić synchronizację zgodnie z instrukcją Fortis (Pierwsze uruchomienie Apollo Smart) Jeśli tak to przenieść wyświetlacz bliżej zbiornika, nawet włożyć do skrzyni dystrybucyjnej i obserwować czy coś się zmienia; przeprowadzić synchronizację urządzenia. Filmik instruktażowy: https://www.youtube.com/watch?v=heDiQCtIqC8 .
  • Jeśli dalej nie współpracuje: wymienić baterie w nadajniku (tzw. rakietce) pod górnym włazem do zbiornika oraz w wyświetlaczu pokazującym stan ilości paliwa. Nadajnik należy wykręcić ze zbiornika i odkręcić śrubki od spodu. W wyświetlaczu odkręcić 4 śrubki od tyłu. W obu elementach należy wymienić baterię CR2450 i zsynchronizować Apollo.
  • Jeśli powyższe zalecenia nie odnoszą spodziewanego skutku – skontaktować się z SERWISEM FORTIS.
E04:
  • Błąd ustawień urządzenia. Sprawdzić poprawność ustawień urządzenia zgodnie z instrukcją.
E05 i E06
  • Prosimy o kontakt z SERWISEM FORTIS.
Czy zbiornik powinien być uziemiony?
  • Zbiornik powinien być uziemiony zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej dotyczącymi naziemnych zbiorników do magazynowania paliw płynnych.
Pistolet nie odbija
  • Sprawdzić stan pistoletu – pistolet jest delikatnym elementem i często powodem awarii są upadki oraz uszkodzenia mechaniczne. Pistolet nie jest objęty gwarancją.
  • Pistolet zanieczyszczony lub uszkodzony mechanicznie – wyczyścić wnętrze pistoletu lub wymienić pistolet.
Pistolet odbija cały czas
  • Sprawdzić stan pistoletu – pistolet jest delikatnym elementem i często powodem awarii są upadki oraz uszkodzenia mechaniczne. Pistolet nie jest objęty gwarancją.
  • Przeczyścić rurkę wydawczą pistoletu. Delikatnie przeczyścić rurkę automatycznego zamykania pistoletu.
Pistolet przecieka
Sprawdzić stan pistoletu – pistolet jest delikatnym elementem i często powodem awarii są upadki oraz uszkodzenia mechaniczne. Pistolet nie jest objęty gwarancją – zalecana wymiana pistoletu na nowy.
Na liczniku wyświetla się ikona baterii lub nic nie wyświetla. Jaki typ baterii należy wymienić?
W zależności od rodzaju posiadanego licznika:
  • Mały licznik K600 (biały/czerwony) – 2 szt. baterii LR1 1,5V (po odkręceniu srebrnej pokrywki od spodu licznika)
  • Duży licznik K600 (czarny) – 2 szt. baterii AA 1,5V (po odkręceniu 4 śrubek na wyświetlaczu)
Licznik K600 nie liczy
  • Nie liczy licznik bieżącego tankowania (duże cyfry) oraz licznik TOTAL (sumator, małe cyfry): prosimy o kontakt z SERWISEM FORTIS
  • Nie liczy licznik TOTAL (sumator, małe cyfry): czy na wyświetlaczu pojawia się wskaźnik TOTAL? Jeśli nie i wyświetla się FLOW RATE: 0.0 to należy wcisnąć raz przycisk FLOW RATE (na dużym liczniku)/CALC (na małym liczniku), wtedy licznik przejdzie w tryb TOTAL

JESTEŚMY DO PAŃSTWA DYSPOZYCJI! Nasi konsultanci odpowiedzą na wszystkie pytania




61 820 94 29
biuro@fortistechnology.pl

NIE ZNALAZŁEŚ TEGO CZEGO SZUKAŁEŚ?

Poznaj nasze dodatkowe usługi

FORTIS ROTOMOULDING

Poznaj naszą ofertę biznesową na produkcję kontraktową metodą formowania rotacyjnego.

Przejdź do strony
Skontaktuj się z nami