Obsługa pakietów serwisowych Atrakcyjne pakiety serwisowe, dzięki którym zbiorniki będą służyć długie lata

Obsługa pakietów serwisowych

Oferujemy atrakcyjne pakiety serwisowe:

- przegląd
- kalibrację
- pakiet kalibracja + przegląd
- pakiet kalibracja + przegląd + wymiana filtra
oraz pakiety czasowe:
- pakiet przeglądów po roku i po 2 latach
- pakiet przeglądów + kalibracja po roku i po 2 latach
- pakiet przeglądów + co 6 miesięcy dla zbiorników pracujących w szczególnych warunkach.
Przegląd obejmuje:

- sprawdzenie poprawności działania pompy - sprawdzenie stanu łopatek, zaworu bezpieczeństwa BYPASS, ogólnego stanu technicznego, szybkości wydawania paliwa oraz sprawdzenie wydania pompy – wykonanie próbnego przelania do kolby pomiarowej, po którym Klient decyduje, czy chce dodatkową kalibrację;

- sprawdzenie działania czujników poziomu paliwa/wycieku międzypłaszczowego – parowanie, wymiana baterii, poprawność wskazań urządzenia;

- sprawdzenie i wyczyszczenie filtrów  siatkowych – na wężu ssącym, w pompie itp.

- określenie stanu filtrów głównych;

- sprawdzenie wycieków w zbiorniku – jeśli jest na gwarancji, usuwamy je bez kosztów;

- sprawdzenie stanu technicznego węży (ssącego i wydawczego) oraz pistoletu wydawczego;

- sprawdzenie ogólnego stanu zbiornika - stanu tworzywa, odkształceń itp.

Regularne przeglądy zapewniają bezawaryjne i bezproblemowe korzystanie ze zbiornika do paliwa. Ich terminy muszą być dostosowane do warunków eksploatacji.

Kalibracja obejmuje ustawienie poprawnej wartości wydawanego paliwa czyli 50,00 l / 50,00 l oraz sprawdzenie powtarzalności licznika.

Wykonywanie regularnych kalibracji/litrażowania sprawia, że:

-  nigdy nie zaskoczy Cię nagły brak paliwa

- unikniesz oskarżeń o oszukiwanie pracowników, dla których normy spalania pojazdów bywają wyznacznikiem otrzymania premii

- masz w zbiorniku taką ilość paliwa, na jaką wskazują dokumenty księgowe, co oznacza  spokój na koniec okresy rozliczeniowego.

Faq- poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Czy zbiornik powinien być uziemiony?
  • Zbiornik powinien być uziemiony zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej dotyczącymi naziemnych zbiorników do magazynowania paliw płynnych.
Pompa głośno pracuje
  • Sprawdzić czy mechaniczne zawory kulowe w zbiorniku są otwarte.
  • Sprawdzić bądź wymienić filtr główny w zbiorniku.
  • Sprawdzić i wyczyścić filtr siatkowy w zbiorniku.
  • Sprawdzić czy mechaniczne zawory kulowe w zbiorniku są otwarte.
  • W nielicznych przypadkach może nastąpić zapowietrzenie pistoletu, powodujące brak możliwości zassania paliwa przez pompę. W takim przypadku odkręcić pistolet i spróbować odpowietrzyć układ bez pistoletu.
  • Sprawdzić bądź wymienić filtr główny w zbiorniku.
Dystrybutor nie wydaje paliwa
Nie uruchamia się pompa:
  • Sprawdzić czy dystrybutor jest podłączony do prądu;
  • Sprawdzić czy przełącznik na pompie jest w pozycji włączonej;
  • Jeśli zbiornik wyposażony jest w systemy odcinające zasilanie pompy w przypadku niskiego poziomu paliwa w zbiorniku upewnić się że nie został osiągnięty minimalny stan.
  • Sprawdzić połączenia elektryczne w szczególności przewód zasilający dochodzący do pompy nie jest uszkodzony.
  • Skontaktować się z SERWISEM FORTIS
Uruchamia się pompa a paliwo nie leci:
  • Sprawdzić stan paliwa w zbiorniku;
  • Sprawdzić, czy waż ssący w zbiorniku leży na dnie, a nie znajduje się ponad powierzchnią paliwa.
  • Sprawdzić bądź wymienić filtr główny w zbiorniku.
  • Sprawdzić czy mechaniczne zawory kulowe w zbiorniku są otwarte.
  • Jeśli przed problemem nastąpiło zapowietrzenie układu zbiornika sprawdzić stan łopatek w pompie.
Pompa nie chce samoczynnie zassać paliwa
  • Sprawdzić czy mechaniczne zawory kulowe w zbiorniku są otwarte.
  • W nielicznych przypadkach może nastąpić zapowietrzenie pistoletu, powodujące brak możliwości zassania paliwa przez pompę. W takim przypadku odkręcić pistolet i spróbować odpowietrzyć układ bez pistoletu.
  • Sprawdzić bądź wymienić filtr główny w zbiorniku.
  • Sprawdzić czy mechaniczne zawory kulowe w zbiorniku są otwarte.
  • W nielicznych przypadkach może nastąpić zapowietrzenie pistoletu, powodujące brak możliwości zassania paliwa przez pompę. W takim przypadku odkręcić pistolet i spróbować odpowietrzyć układ bez pistoletu.
  • Sprawdzić bądź wymienić filtr główny w zbiorniku.
Dystrybutor wolno wydaje paliwo
  • Sprawdzić bądź wymienić filtr główny w zbiorniku. W przypadku wymiany filtra sprawdzić wydanie od razu po odpowietrzeniu układu zbiornika. W przypadku dużego zanieczyszczenia dużej ilości wody bądź wytrącenia się parafiny w paliwie filtry mogą zapychać się bardzo szybko (nawet po 500 l przetankowanego paliwa).
  • Wyczyścić filtr siatkowy: na wężu ssącym w zbiorniku.
  • Sprawdzić czy mechaniczne zawory kulowe są całkowicie otwarte (rączka zaworu ułożona wzdłuż osi.
  • Skontaktować się z SERWISEM FORTIS.
Na Apollo Smart wyświetla się błąd
E01:
  • Czy była zrobiona ponowna synchronizacja urządzenia? Jeśli nie to należy przeprowadzić synchronizację zgodnie z instrukcją Fortis (Pierwsze uruchomienie Apollo Smart) Jeśli tak to przenieść wyświetlacz bliżej zbiornika, nawet włożyć do skrzyni dystrybucyjnej i obserwować czy coś się zmienia; przeprowadzić synchronizację urządzenia. Filmik instruktażowy: https://www.youtube.com/watch?v=heDiQCtIqC8 .
E02:
  • Błąd zasięgu urządzeń. Czy była zrobiona ponowna synchronizacja urządzenia? Jeśli nie to należy przeprowadzić synchronizację zgodnie z instrukcją Fortis (Pierwsze uruchomienie Apollo Smart) Jeśli tak to przenieść wyświetlacz bliżej zbiornika, nawet włożyć do skrzyni dystrybucyjnej i obserwować czy coś się zmienia; przeprowadzić synchronizację urządzenia. Filmik instruktażowy: https://www.youtube.com/watch?v=heDiQCtIqC8 .
  • Jeśli dalej nie współpracuje: wymienić baterie w nadajniku (tzw. rakietce) pod górnym włazem do zbiornika oraz w wyświetlaczu pokazującym stan ilości paliwa. Nadajnik należy wykręcić ze zbiornika i odkręcić śrubki od spodu. W wyświetlaczu odkręcić 4 śrubki od tyłu. W obu elementach należy wymienić baterię CR2450 i zsynchronizować Apollo.
  • Jeśli powyższe zalecenia nie odnoszą spodziewanego skutku – skontaktować się z SERWISEM FORTIS.
E03:
  • Błąd komunikacji. Sprawdzić poprawność ustawień urządzenia zgodnie z instrukcją.
  • Czy była zrobiona ponowna synchronizacja urządzenia? Jeśli nie to należy przeprowadzić synchronizację zgodnie z instrukcją Fortis (Pierwsze uruchomienie Apollo Smart) Jeśli tak to przenieść wyświetlacz bliżej zbiornika, nawet włożyć do skrzyni dystrybucyjnej i obserwować czy coś się zmienia; przeprowadzić synchronizację urządzenia. Filmik instruktażowy: https://www.youtube.com/watch?v=heDiQCtIqC8 .
  • Jeśli dalej nie współpracuje: wymienić baterie w nadajniku (tzw. rakietce) pod górnym włazem do zbiornika oraz w wyświetlaczu pokazującym stan ilości paliwa. Nadajnik należy wykręcić ze zbiornika i odkręcić śrubki od spodu. W wyświetlaczu odkręcić 4 śrubki od tyłu. W obu elementach należy wymienić baterię CR2450 i zsynchronizować Apollo.
  • Jeśli powyższe zalecenia nie odnoszą spodziewanego skutku – skontaktować się z SERWISEM FORTIS.
E04:
  • Błąd ustawień urządzenia. Sprawdzić poprawność ustawień urządzenia zgodnie z instrukcją.
E05 i E06
  • Prosimy o kontakt z SERWISEM FORTIS.
Pistolet nie odbija
  • Sprawdzić stan pistoletu – pistolet jest delikatnym elementem i często powodem awarii są upadki oraz uszkodzenia mechaniczne. Pistolet nie jest objęty gwarancją.
  • Pistolet zanieczyszczony lub uszkodzony mechanicznie – wyczyścić wnętrze pistoletu lub wymienić pistolet.
Pistolet odbija cały czas
  • Sprawdzić stan pistoletu – pistolet jest delikatnym elementem i często powodem awarii są upadki oraz uszkodzenia mechaniczne. Pistolet nie jest objęty gwarancją.
  • Przeczyścić rurkę wydawczą pistoletu. Delikatnie przeczyścić rurkę automatycznego zamykania pistoletu.
Pistolet przecieka
Sprawdzić stan pistoletu – pistolet jest delikatnym elementem i często powodem awarii są upadki oraz uszkodzenia mechaniczne. Pistolet nie jest objęty gwarancją – zalecana wymiana pistoletu na nowy.
Na liczniku wyświetla się ikona baterii lub nic nie wyświetla. Jaki typ baterii należy wymienić?
W zależności od rodzaju posiadanego licznika:
  • Mały licznik K600 (biały/czerwony) – 2 szt. baterii LR1 1,5V (po odkręceniu srebrnej pokrywki od spodu licznika)
  • Duży licznik K600 (czarny) – 2 szt. baterii AA 1,5V (po odkręceniu 4 śrubek na wyświetlaczu)
Licznik K600 nie liczy
  • Nie liczy licznik bieżącego tankowania (duże cyfry) oraz licznik TOTAL (sumator, małe cyfry): prosimy o kontakt z SERWISEM FORTIS
  • Nie liczy licznik TOTAL (sumator, małe cyfry): czy na wyświetlaczu pojawia się wskaźnik TOTAL? Jeśli nie i wyświetla się FLOW RATE: 0.0 to należy wcisnąć raz przycisk FLOW RATE (na dużym liczniku)/CALC (na małym liczniku), wtedy licznik przejdzie w tryb TOTAL

JESTEŚMY DO PAŃSTWA DYSPOZYCJI! Nasi konsultanci odpowiedzą na wszystkie pytania




61 820 94 29
biuro@fortistechnology.pl

NIE ZNALAZŁEŚ TEGO CZEGO SZUKAŁEŚ?

Poznaj nasze dodatkowe usługi

FORTIS ROTOMOULDING

Poznaj naszą ofertę biznesową na produkcję kontraktową metodą formowania rotacyjnego.

Przejdź do strony
Skontaktuj się z nami